2014. június 27.

Szülinapi ajándék

Drágáim!
Ez a bejegyzés egyszerre szól egyetlen embernek, és közben minden drága olvasómnak is, akik remélem, a következő, készülőben lévő történetem során is velem fognak tartani. Az egyik leglelkesebb olvasóm és kommentelőm, ezzel együtt egyik kedvenc bloggerinám a napokban említette a blogján, hogy ma/pénteken szülinapja lesz. És mivel azt is hozzátette, hogy utána nem lesz gépközelben, ezért még jó előre fel akartam köszönteni.

Drága Gabby!
Sokat gondolkoztam azon, hogy mit is tudnék neked így virtuálisan adni. Mivel néhanapján lusta disznó vagyok - meg minden évben egész júniusban -, ezért semmilyen írásos anyaggal, novellával, fejezettel nem rendelkeztem, amit így előre felpakolhattam volna. Pedig az új Catching Sunshine fejezetnek már nem sok kellene, de azt összecsapni nem szerettem volna. Ezért úgy döntöttem, hogy bár még nincs vasárnap, egy kis Tükörképes meglepivel készülök, ami nem más, mint a történet hivatalos előzetese és leírása, ami születésnapod alkalmából hivatalosan is napvilágot lát. 
Nagyon boldog szülinapot kívánok, a nyaraláshoz pedig sok napsütést és jó szórakozást!

Ölellek és millió puszi,
Riri



2013. Salt Lake City, Utah: Gwendolyn Stewart műkorcsolyázóként egy nem mindennapi amerikai álmot él át. Azonban a szenvedély, melyet a jégen töltött idő jelent számára elenyészik, akárhányszor vissza kell térnie az unalmas, szürke hétköznapok egyhangú monotonitásába. 
De Gwen mást akar. Izgalmat. Olyan életet, amilyen a „Másik Énnek” van. 
X777. Kendra, Valhalia: Tiana Severis élete a legendás Szent Harcosok, az Elemek Őrzői egyikeként vérben, mocsokban és halálban gazdag. Világában viszály és háború dúl, békés gyermekkorának színes, boldog emlékei a mélybe vesztek. Mindeközben a legveszélyesebb elem birtokosaként a sötétség lassanként úrrá lesz rajta és teljesen bekebelezi. 
De Tia mást akar. Nyugalmat. Olyan életet, amilyen a „Másik Énnek” van. 
A „Másik Én”. Egyikük sem tudja, hogy a lány, aki haj- és szemszínt leszámítva akár a tükörképük is lehetne, s aki minden éjjel megjelenik álmaikban, valódi. Egészen egy hideg, decemberi napig, a téli napforduló ünnepéig, mikor mindketten betöltik a huszonegyet. Életük a különös Tükörnek köszönhetően teljesen a feje tetejére áll, Valhalia Próféciája pedig beteljesedni látszik. 
Az izgalmat kereső Gwendolyn kíméletlen kiképzések és fájdalmas halálok árán szembesül a megmásíthatatlan valósággal. 
A nyugalom után vágyódó Tiana a káoszban egy pillanatnyi békére lelhet új szövetségese mellett. 
Kettejük élete örökre összefonódik egy évezredes háború küszöbén.

2 megjegyzés:

  1. Drága Riri!
    Uramisten, nem is tudom mit mondjak... A napom egy legkellemesebb meglepetése, hogy nekem címezted a bejegyzést.
    A bevezető nagyon tetszik, igazán figyelem felkeltő, a trailer pedig egy szerűen elképesztő. Nagyon jól csináltad meg, a világ amit kitaláltál, hihetetlenül mozgatja már a fantáziámat, egyedi és érdekes.
    A díjakhoz és az érettségihez is gratulálok, remélem a felvételid is sikerülni fog! :)
    Köszönöm, hogy gondoltál rám, édes vagy! :)

    Hatalmas ölelés és millió puszi,
    Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabby!
      Ne butáskodj, ez csak természetes! :) Sajnálom, hogy eredetibbet nem tudtam kitalálni, sajnos túl későn olvastam el a fejezeted, hogy normálisabban neki tudjak készülni. Pedig így utólag lenne ötletem...
      Mindenesetre örülök, hogy tetszett! :)
      Még egyszer és utólag boldog szülinapot és sok-sok napsütést jövő hétre! :)

      Puszillak és ölellek,
      Riri

      Törlés