2017. június 16.

A folytatás...

*félve előbújik rejtekhelyéről*

Sziasztok, drágáim!



Emlékszik még rám itt valaki? Tudjátok, én vagyok az, Riri, akinek egy éve - úristeneztderosszleírni - nem sikerült frissítenie a szívéhez legközelebb álló történetét. Ó, te ott hátul emlékszel? Ja, csak nyújtózkodtál...
Szavakkal el nem tudom mondani, mennyire, ezerszer és milliószor is megvárattam azokat, akik esetleg ennyi hosszú hónap után is hittek bennem, a folytatásban és abban, hogy ilyen közel a vége előtt nem fogom abbahagyni Shiny és Vick történetét - hiszen a csattanó még csak most következne, nem igaz? Mentségem az eltűnésre nincsen, csak kifogásaim, azaz az egyetem és a körülötte keringő szarságok. Legyen elég annyi, hogy az első félévem nagyon borzalmas volt minden téren, minden hónapban tetézte valami az azelőtti negatívumot, úgyhogy decemberre eléggé idegállapotban voltam, a vizsgaidőszakom """sikere""" pedig mindezt csak megkoronázta. A második félév pedig olyan gyorsan elröppent a sok kezdeti programmal, majd a nagyon hamar elkezdett tanulással, hogy mire észbe kaptam, már május lett és ismét vizsgaidőszak. Aki bővebben szeretne tájékozódni az elmúlt évemről, az itt és itt elolvashatja kálváriámat a személyes blogomon. :)

DE!

Nem ezért jöttem ide, hanem hogy elmondjam, a blog nem szűnik meg, a történet nem áll le, folytatódik és a nyáron be is fejeződik! Még van hátra egy vizsgám, amin ha szeret az isten, jövő héten átrúgdosnak, utána pedig ha minden igaz, nekem is kitör a vakáció, ami pedig egyet jelent azzal, hogy a naagy-nagy szenvedélyemnek végre újra hódolhatok. Ez annyit jelent, hogy július első hetében érkezik a folytatás - akcióval és egy hatalmas csavarral a végén -, utána pedig már csak egy kiegészítő novella és három fejezet van vissza a történet végéből. Ó, és meglepetéssel is készültem az epilógus utánra! ;)
Remélem, az út maradék részén is velem tartotok! ♥

4 megjegyzés:

  1. *felpattan a székről*
    EZAZ! VÉGRE! IGEN! VÁÁÁ!
    *csapkodja az asztal tetejét mint valami idegbeteg állat*
    Viccet félretéve:
    Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon örülök, hogy folytatódik Vic és Sunny története. Minden héten benéztem az elmúlt évben, és a mai alkalom igazi eufóriát okozott :D
    Remélem, minden jól megy majd a vizsgádon. Szurkolok ezerrel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj drága, nekem pedig nagyon-nagyon jól esik, hogy ezt írod. Iszonyat sokszor eszembe volt a blog és a történet, de egyszerűen hol időm, hol kedvem nem volt hozzá. :(
      A nehezén szerencsére már túl vagyok, de köszönöm! ^^

      Törlés
  2. Drága Riri,
    szerintem aki tudja milyen az egyetemed, az megérti az eltűnést és nem fog emiatt itthagyni és megjegyzéseket tenni neked - én legalábbis semmiképp🤗
    Nagyon nagyon várom a folytatást, de egyben nem szeretném ha vége lenne annak a blognak, ami az idők során a kedvencemmé nőtte ki magát.
    Az egyetemhez pedig további nagyon sok sikert és még egyszer hatalmas gratula az anatómiához❤️

    Puszillak,
    Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabby!
      Hát tényleg nem olyan móka és kacagás, ahogy azt beetették velünk, de ez az év még a többin is túltett. :'D
      Édes vagy, hogy ezt mondod, nagyon jól esik olvasni! *.* Van még pár ötlet a tarsolyomban, ami bár nem szervesen, de kapcsolódik Shinyékhoz. ;)
      Köszönöm és viszont/nagy kalappal az érettségihez, aztán majd a jövő évi mókához is! ^^ ❤️

      Puszillak,
      Riri

      Törlés