2016. április 20.

Díj #11

Szép napot, drágáim!

Sajnos még nem fejezettel, hanem egy újabb díjjal érkeztem, hálásan köszönöm Faye Moonnak, hogy gondolt rám! :) Egyébként, ha az Isten is úgy akarja, talán hétvégén vagy jövőhéten tudom hozni a frisset, mert kivételesen se zh-m, se gyakorlat-túltengésem sem lesz. Egy biztos, ez lesz az eddigi legakciódúsabb és - szerintem - a legcsúnyább függővégű, szóval készüljetek! ;)



Tíz dolog rólam:
  1. Ma élettan zh-t írtam szaporodásból.
  2. Jelenleg úgy érzem, hogy simán megbuktam rajta.
  3. Utálom, hogy a kiadott diák tele vannak helyesírási hibákkal, olyanokkal, mint megakadájoz
  4. Tegnap "variációk egy témára" napot tartottam virológia gyakorlaton, azaz a gyakorlati jegyzet különböző oldalaira firkálgattam, az egyikre közlekedési eszközöket, a másikra a csoporttársaim óvodai jeleit, egy újabbra pedig háziállatokat. Igen, valóban nagyon izgalmas másfél óra volt.
  5. Ha minden tervem összejön, gyakorlatilag nem lesz nyári szünetem, mert júniusban vizsgaidőszak van, júliusban nyári gyakorlat, augusztusban meg állatorvosi rendelőbe szeretnék menni.
  6. Csütörtökön megyek a barátaimmal Könyvfesztiválra. 
  7. Tegnap szobatársaimmal megnéztük, mennyibe kerül a jegy Szigetre és Soundra, majd csendben úgy döntöttünk, hogy ezt biza nem nekünk találták ki.
  8. Nagyon frusztrál, hogy a környezetemben mindenkit vagy eljegyeznek, vagy gyere lesz. Most én vagyok lemaradva vagy a világ pörgött fel?
  9. Júliusban kijön Joss Stirling Summer Shadows c. könyve. Igen, az, amelyikben Victor megtalálja a lélektársát...
  10. Mostanában egy csomót agyalok a Catching Sunshine epilógusán, amelynek ihlető száma egyébként Celine Dion és Ne Yo közös dala.
Tíz válasz:
  1. Milyen mértékben változtatta meg az életedet, hogy elkezdtél blogolni?
    Azt hiszem, általa nyitottabbá váltam. Életem egyik legrosszabb, legzűrösebb időszakán tudtam így túljutni, képes voltam kapcsolatba kerülni másokkal, ráadásul a bajaimat a történeteimben kiírhattam magamból.
  2. Szerinted férfi, vagy női bloggerből van több? Miért?
    Női, bár szerencsére mostanában mintha egyre több srácot is látnék felbukkanni. Erőltetett példa lesz, de az írás mostanában kicsit olyan, mint az állatorvoslás: régen szinte csak férfiak űzték, mostanra azonban szinte teljesen elnőiesedett. És az okok - számomra - mindkét helyen ismeretlenek.
  3. Számodra mennyire fontos a design egy-egy blognál? (Befolyásolja-e azt, hogy elolvasod-e vagy sem az adott blogot)
    Az előző bejegyzésben kifejtettem már, hogy - szégyen, nem szégyen - igen. Egy jó történet megérdemel egy szép designt, a sok-sok kinézettel foglalkozó blog mellett szerintem az ember már szkeptikusabban áll hozzá az ilyen dolgokhoz.
  4. Mi motivált amikor elkezdtél blogolni? 
    Igazából csak tetszett a blog, a blogolás ötlete, ennyi.
  5. Mi a véleményed arról, hogy sok blogger azért fejezi be a blogjának az írását, mert nem kap visszajelzéseket?
    Rosszul tud esni, ha nem jeleznek vissza, ez tény, de attól még furcsának tartom. Én azt vallom, akár publikálta az adott történetet, akár nem, attól még magának, jórészt a saját szórakoztatására ír, és csak időt kell adni a fejlődésre, előbb-utóbb valaki úgyis felfedezi.
  6. Te milyen stílusú blogokat olvasol a legszívesebben?Romantikus, akció, fantasy leginkább, de nagyrészt bármit - a horrort leszámítva -, aminek megfog a fülszövege.
  7. A karaktereid személyiségét külön kijegyzeteled a történet írása előtt, vagy csak közben írsz le egy-egy fontosabb tudnivalót róluk?
    A főbb szereplőimet általában szeretem kidolgozni a történet megírása előtt, bár még így is meg tudnak lepni a cselekmény közepén egy-egy váratlan cselekedettel, pálfordulással.
  8. Téged mennyire befolyásol egy blognak a neve?
    Nem túlzottan, de ettől még úgy tartom, fontos, hogy a cím frappáns és figyelemfelkeltő legyen, emellett kapcsolódjon is a történethez.
  9. Mi a véleményed arról, hogy pár blogger csak adott számú lájk vagy megjegyzés fejében teszi ki történetének új részét?
    Elítélem.
  10. Mit teszel, ha nincs ihleted?
    Ezt is kifejtettem az előző bejegyzésben: vagy a történetekhez összeállított youtube-os lejátszási listákat hallgatom, vagy megnézek egy olyan filmet vagy sorozatot, amely hangulatában és/vagy műfajában ihletet adhat a fejezethez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése