2014. március 21.

Díj #5 és #6

Köszönöm a díjat Alissonnak! :)

11 dolog magamról:
1. Nagyjából fél órája sikerült felkelnem.
2. Majdnem minden péntek délutáni programom, hogy kb. két-három órára kidőlök. 
3. Még 9. végén a biosztanárom szervezésével kijutottam Barcelonába.
4. Ahol az utolsó napon rákvörösre égtem és még napszúrást is kaptam.
5. Ezt leszámítva életem egyik legjobb élménye volt.
6. Imádom, hogy süt a nap és meleg van.
7. Azt viszont már nem, hogy frontérzékenység miatt folyton fáj a fejem.
8. Három hétig nincs töritanárunk.
9. Mikor visszajön, valószínűleg szopni fog az osztály.
10. Ma tesin lezúgtam a gerendáról.
11. A meleg ellenére azért egy forrócsoki most jól esne.

Kérdésekre a válaszok:
1. Miért kezdtél e blogolni? 
Egy weboldal fórumán láttam, hogy milyen sok embernek van amolyan naplós blogja, én meg amióta megtanultam írni, szeretem kiírni magamból a gondolataimat, így rövid gondolkodás után megnyitottam az első blogomat, ami egy webes napló volt - és még máig működik.
2. Van háziállatod? Ha van mi az és miért pont őt választottad? 
Ezt nem bírom ki, muszáj...
Szóval, van. :D Egy hatéves törpenyúl, aki valaha hím volt, és akiről Sunshine a Sunny becenevet kapta.
Egyébként 10 évig könyörögtem anyumnak egy állatért, de mivel bérházban lakunk a harmadik emeleten, ezért eléggé korlátozottak voltak a lehetőségeim, anyu pedig meg volt győződve róla, hogy úgyse tartanám rendesen. Valószínűleg ennyi év után viszont megunhatta, hogy már halat is kértem, csak legyen valami, végül rábólintott egy nyuszira. (Arra is csak azért, mert barátnőm akkoriban kapott egyet és kiderült, hogy nem túl nagy dolog a tartása.)
3. Sikerült már eljutnod álmaid városába / országába? 
Olaszországban és Spanyolországban már voltam. Most minden erőmmel azon vagyok, hogy kijussak egyszer Japánba. Ha az sikerül, az egyik legnagyobb álmom válna valóra.
4. Volt már valaha olyan érzésed, hogy senkinek sincs szüksége rád? 
Van olyan ember, aki ne érezte volna ezt legalább egyszer életében?
5. Ha rossz kedved van, mivel űzöd el? 
Csokit eszek. Vidám zenét hallgatok/vidám filmet nézek. Ha nagyon rossz, akkor kibeszélem a barátnőimmel és/vagy kisírom magam.
6. Kiket részesítesz előnyben? A szókimondó embereket, akik olykor-olykor akaratlanul is megbántanak, vagy azokat, akik mindig azt mondják és mutatják, amit szeretnél? 
A két legjobb barátnőm nagyon szókimondó egyéniség. Tisztelem őket azért, hogy megmondják nekem/bárkinek az igazat még akkor is, ha az fájni fog. Így inkább a szókimondóságra voksolnék.
7. Mit gondolsz a tucat blogokról? Amelyeknek ugyanaz az alapja és csak klisékkel van tele?
Erről órákig tudnám fejtegetni a véleményem, szóval igyekszem röviden lerendezni. Nem szeretem őket. Nagyon nem. És sosem értettem, hogy minek kell újabb és újabb ilyen blogokat megnyitni - abba, hogy miért ezeknek van a legtöbb feliratkozója, inkább bele se merek gondolni. Ha már egy sokak által megírt, kissé klisés sztorit akarok olvasni, inkább egy könyvhöz nyúlok, annak legalább a nyelvtanja és a fogalmazása rendben van.
8. Mennyire vagy aktív komment írás terén itt a blogger világában? 
Elég kevés olyan blog van, amit rendszeresen olvasok - mármint történetes -, de azoknál minden fejezethez igyekszem odabiggyeszteni néhány sort. Mert bloggerként azért én is tudom, hogy milyen jól tud esni egy-egy hozzászólás. 
9. Hiszel a megtörhetetlen barátságban? 
Hiszek. Ha másért nem, hát azért, mert a legrégibb barátságom cirka 14-15 éve tart már. :)
10. Másítottad már meg döntésed csak, azért, hogy másnak kedvezz vele? 
Nem nagyon fordult még elő.
11. Hiszel a sorsban?
Valami felsőbb erőben hiszek. Hogy aztán azt hogyan nevezik, nekem már édesmindegy.

És!
Életemben először ezt a díjat szeretném tovább is küldeni, bár mindössze csak két embernek. De ennek a két embernek a kommentjei és a támogatása nagyon sokat jelentenek, s akik íróként is kiemelkednek a bloggervilág szürkeségéből.
1. Gabby
2. Samantha Row

Kérdéseim:
1. Hogyan jutott eszedbe a történeted ötlete?
2. Mióta blogolsz?
3. Mi nevettet meg?
4. Mit csinálsz szívesen a szabadidődben?
5. Ha választhatnál, milyen szuperképességet szeretnél magadnak?
6. Ha egy filmben élnéd le az életed, melyik lenne az?
7. Mik a terveid a jövőre nézve?
8. Milyen zenék szoktak inspirálni?
9. Játszol valamilyen hangszeren?
10. Van olyan könyv/történet, ami nagy hatással volt rád?
11. Mi az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
________________________________________

Köszönöm a díjat Manunak! :)

A "magamról" részt már letudtam az előzőnél, így ha nem gond, azt most hanyagolnám.
11 válasz
1. Kedvenc film?
Őőő... hát... most éppen a Női szervek, de ez mindig változik.
2. Kedvenc énekes?
Pink és Sam Tsui
3. Kutya vagy macska?
Kutya
4. Hova utaznál el legszívesebben?
Japán
5. Kedvenc könyved?
Cassandra Clare könyvei, de egyébként rengeteg kedvencem van.
6. Fekete vagy fehér?
Szürke
7. Szerencse számod?
8 és 17
8. Spongya Bob vagy Csillag Patrik?
Plankton
9. Szoknya vagy nadrág?
Nadrág
10. Szoktál ékszereket hordani?
Nem nagyon. Igazából csak egy nyakláncot, amit még anyumtól kaptam az egyik szülinapomra.
11. Kedvenc zene?
Változó. De jelenleg Lea Michele - Burn With You (meg az egész Louder albuma).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése