2014. január 11.

Díj #1

Nagyon-nagyon köszönöm az első díjam Samnek! :)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a kérdésekre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!  (Annak fényében, hogy még csak most kezdek jobban ismerkedni a blogger világ történeteivel, ezt a részt jelenleg hanyagolnám, ha nem gond.)



11 dolog rólam:
1. Utálok tételt tanulni a magyar és a töri érettségimre - ki a halál mondta ezeknek, hogy egy reálos, matek-biosz szakos osztály minden tételdogára egy 20-30 oldalas tételt akar megtanulni?!
2. Göndör hajam van, amit a családom generációk óta kutat, hogy kitől is örökölhettem.
3. Általánosban voltam 2. osztályos, mikor egy meseíró versenyre megírtam az első kis történetem.
4. Van egy icipici, szürke, fehér hasú, atomhosszú szempillájú nyuszim.
5. Állatorvosnak készülök már négy éves korom óta.
6. Nagyon romantikus alkat vagyok.
7. Szeretem a happy endeket, de a szadista, "nyírjuk-ki-a-fanok-kedvenc-szereplőjét" hozzáállást sem vetem meg.
8. Ha valaki boldoggá akar tenni, egy doboz édes eper megfelelő erre a célra.
9. Imádom Japánt, a kultúráját és mindent, ami ezzel kapcsolatos.
10. Könyvmoly vagyok, már lassan betelik az összes polc a szobámban a sok kötettől.
11. Soha senki nem fog rávenni arra, hogy elolvassam Garcia Márqueztől a Száz év magányt! (Egy csapat hangya megeszik egy malacfarkú csecsemőt?! Mi a f*sz?!)

Válaszaim:
1. Mióta blogolsz?
A Butterfly Sparks nevű naplós blogom 2010. június 8-án nyitottam meg.
2. Hamarabb kezdted a történeted, mint a blogot?
Igen, már a 2. fejezetet írtam, mikor elkezdtem, fejben pedig már sokkal hamarabb megvolt.
3. Melyik az a 3 szó, ami a leginkább rád jellemző?
Kicsi, nagyszájú, türelmetlen
4. Beszélsz idegen nyelveken?
Angolt, olaszt, valamint nagyon alapszinten japánt.
5. Mi a kedvenc tantárgyad?
A biosz.
6. Mi az, amit mindennél jobban utálsz? (nem tantárgy, hanem bármi az életben)
Ha nem veszem túl komolyan a kérdést, azt mondanám, hogy a kémiát, ha komolyan veszem, akkor pedig a cserbenhagyást és a kétszínűséget.
7. Megszoktad mutatni valakinek az írásod, mielőtt felrakod a blogodra?
Igen, az egyik legjobb barátnőmnek mindig elküldöm.
8. Milyen zenét hallgatsz?
Igazából bármit meghallgatok, de leginkább popot és rockot.
9. A fanfictionokat, vagy a teljesen kitalált történeteket szereted inkább?
Mindkettőt, csak legyen igényes, jól megírt és magával ragadó.
10. Szoktál más blogokat olvasni?
Egyre jobban igyekszem rászokni.
11. Ki a kedvenc íród?
Cassandra Clare, Marie Lu, magyarok közül pedig Kemese Fanni és On Sai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése